vrijdag 28 januari 2022

Van hoodie naar vest



Het patroon van de Skylar hoodie van Sinclair patterns kwam ik al een paar jaar geleden tegen en ik was gefascineerd door de manier hoe de zak in de prinsessen belijning van het patroon verwerkt is. Maar zoals het wel meer naaisters vergaat: het gekochte patroon bleef nog lang onaangeroerd. Inmiddels heb ik liever een vest van een trui aan (iets met hormonen en het ineens heel warm hebben enzo😣)... Dus maakte ik middenvoor een rits en tekende ik een beleg middenvoor en langs de hals, veranderde één van de capuchon opties in een kraag en de polsboorden maakte ik dubbel: een wat langere boord van de bloemetjes stof en eentje daaroverheen van bijpassende boordstof.
Misschien zou ik een volgende keer de halslijn en kraag wat aanpassen, maar ik ben verliefd op deze super mooie stof, dus alsnog helemaal blij met mijn Skylar vest😍.








Stof: Hazeltjes, alles biologisch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten