vrijdag 28 januari 2022

Omdat ik mijn blog ook voor mezelf bijhoud....


 
Al heel lang poste ik niks meer op mijn blog. Niet omdat ik niks maakte, ik maakte genoeg, maar er kwam steeds iets tussen en op een gegeven moment zag ik als een berg op tegen de achterstand die ik opliep. Ook heb ik mij al tijden überhaupt niet meer met social media bezig gehouden, mijn hoofd stond/staat daar op de één of andere manier totaal niet naar...
Nu had ik natuurlijk ook een boel kunnen overslaan en gewoon verder kunnen gaan met wat ik op dat moment als laatste gemaakt had, maar dat wilde ik niet. Ik houd mijn blog namelijk ook voor mezelf bij, omdat ik het leuk vind om een soort 'fotoboek/naslagwerk' te hebben met alles wat ik heb gemaak.
Dus heb ik nu besloten om toch alles in te halen. Maar wel met de 'grote-stappen-snel-thuis methode', namelijk met voornamelijk de foto's en hooguit een korte uitleg van welk patroon, voor wie en waar ik het materiaal vandaan heb gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten