vrijdag 28 januari 2022

Eindelijk compleet

 


Jaren geleden maakte ik deze warme huis/joggingbroek al, naar een patroon van een jeansbroek die ik bij mijn eerste naailes ooit maakte. Een tijdje later begon ik vol goede moed aan het Lady Sky sweatvest van Mia Luna, maar om de één of andere onbekende reden belandde dat half af in de kast en daar bleef het héél lang braaf liggen wachten. Nog weer later besloot ik de paarse stof (die ik ook al voor accenten in de broek en het vest had verwerkt) op te maken en zo ontstond dan de trui (met noodgedwongen een colorblock accent in de mouwen, dat best leuk uitpakte). Tot ik het afgelopen lente op mijn heupen kreeg en alles af wilde maken waar ik ooit aan begonnen was maar nooit afmaakte. En zo nam ik eindelijk mijn sweatvest (waarbij de schouder partij wonderwel heel mooi lijkt te passen, zonder enige aanpassingen!) onder handen en is mijn hele ensemble compleet (met, voor de minder koude dagen, mijn LOVE t-shirt die ik al eerder liet zien)








Patronen: Lady Sky sweatjacke van Mia Luna, broek en trui min of meer zelf getekend
Stoffen: zwarte stof van de markt, paarse stof van MaMarieke, paarse glitterbandje van Kleurenmix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten