vrijdag 28 januari 2022

I love my sister


 
Ik heb echt de liefste zus van de wereld💝! Dus als ze me vraagt om een wit jeans rokje te maken, "van dat ene patroon dat je ook voor jezelf maakte", dan doe ik dat graag. Witte jeans konden we niet vinden op dat moment, maar we vonden wel een witte stof die erop leek bij Joop in Sittard. De stof was echter wel een stuk smaller dan je normaal ziet, dus kocht ik een langer stuk om zeker te zijn dat ik alle patroondelen er ook uit zou krijgen. Dat bleek zo makkelijk te passen dat ik zelfs 2 van die rokjes kon maken: eentje voor lieve zus Yvonne, en eentje voor mezelf. Maar verschil moet er wezen, dus stikte ik die van haar op verzoek door met grijs en die van mij met gemêleerd blauw.





Patroon: Knipmode oktober 2009, rok 2
Stof: Joop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten