dinsdag 8 februari 2022

Kersttrui voor voor manlief

 

Voor manlief maakte ik een simpele trui, precies zoals hij ze graag draagt. Om het geheel rustig te houden, ook de opdruk die ik met de snijplotter in flexfolie erop maakte in dezelfde kleur als de trui. Aangezien hij ook niet van een capuchon oid houdt, veranderde ik de halslijn door er een gewoon halsboord op te zetten. Volgende keer toch maar eens kijken naar een patroon van een trui met halsboord, want dit boordje valt net wat aan de wijde kant. De opdruk op het voorpand en de mouw zijn trouwens de coördinaten van ons huis, ik kwam niet op andere ideeën😅.




Stof: markt in Sittard

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel, al was het niet mijn eigen idee, ik zag het eens op instagram voorbij komen. Maar heel goed geschikt voor mannen die geen opzichtige kleding willen (en al gauw iets opzichtig vinden😉)

      Verwijderen