woensdag 10 maart 2021

Ook voor onze oudste een Berlin Tee

 

Ook voor onze oudste had ik al in mijn hoofd dat ik een Berlin Tee met dicht-rits-capuchon zou maken voor onder de kerstboom. Onze jongste kreeg er ook eentje, kijk maar.


En ook deze keer hoefde ik niet na te denken over de stof die zou gebruiken: een super mooie
 zwarte jackard jersey (wat dikker dan gewone katoen tricot omdat het dessin is ingebreid ipv erop gedrukt) van OmaLie.


De rits per meter kwam ook hier goed van pas voor de capuchon. 


Ik wilde er ook nog een opdruk met flexfolie voor maken en op verzoek sneed ik het logo van één van zijn favoriete pc spellen met de Cameo (snijplotter) uit voor op de borst en op de mouw, om het shirt net dat beetje extra te geven. De mouwen werkte ik af met zwarte boordstof en de zoom met de tweelingnaald. Ook dit cadeau viel goed in de smaak😊.


Stof: OmaLie
Fournituren: rits op de rol van Mamarieke, boordstof van Van der Heiden stoffen

2 opmerkingen:

  1. Super stoere trui is dit! Echt gaaf gemaakt en dat detail van flexfolie is de max!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Zelf ben ik helemaal weg van dit patroon, valt zo goed voor die smalle zonen van mij (zowel de kinder versie als de tiener-volwassen variant)

      Verwijderen