dinsdag 23 maart 2021

Een trui voor manlief


En dan het laatste kerst cadeau om te laten zien: een trui voor manlief. Net als wat ik deed voor de trui voor onze dochter, mat ik ook voor manlief een sweater op die hij graag draagt. En omdat dit ook een basic trui is, gebruikte ik het Omni Tempore patroon hiervoor. 
Ik verving wel de capochon voor een halsboord want hier wordt manlief niet blij van truien met zo'n kraag of capuchon. Met verder zga geen aanpassingen was het patroon snel getekend en zat de trui snel in elkaar. Dat was maar goed ook, want ik had maar een enkel uurtje om de trui nog op tijd af te hebben voor kerst. Gelukkig had ik ook nog net op tijd de nieuwe boordstof binnen (die echt precíés de goede kleur blauw is voor deze joggingstof die ik nog had liggen), anders was er überhaupt geen trui voor manlief onder de boom geweest😅.




Patroon: Omni Tempore van Sofilantjes
Stof: van de markt in Sittard
Boordstof: Heavy rib van Omalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten