zondag 21 juni 2020

Vaderdag cadeau voor mijn lief


Voor vaderdag had ik nog een stof liggen die perfect bij mijn lieftallige wederhelft past: een viscose tricot 'volgeschreven' met allerlei ingewikkelde formules (manlief is chemisch technoloog van beroep). Ik koos voor een eenvoudig patroon, het Billie shirt van Zonen09 (de smalle versie).


Om het shirt nog wat extra's te geven, sneed ik met mijn nieuwe supergave speeltje snijplotter nog een print van flexfolie, om erop te strijken. Ik had tot nu toe alleen nog maar een enkele sticker uitgesneden dus het was even spannend met opstrijken van de print (eerst maar even een proefstukje flexfolie proberen te strijken op een restlapje dus😉).
Aangezien ik geen leuk plaatje kon vinden dat goed bij manlief en de stof paste, besloot ik de formule op de stof, die voor mij het meest in het oog springt, te gebruiken. Gemaakt in een lettertype (showcard gothic, die zit bij de standaard software van de plotter) dat goed opvalt op de drukke stof. 






Stof: van de markt in Sittard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten