woensdag 5 juni 2019

Sportdag naaisels

Morgen heeft onze jongste sportdag op school. Erg leuk allemaal, maar hij kan morgenochtend natuurlijk niet bij het sportveld aankomen in zijn spijkerbroek. En de enige joggingbroek die in de kast ligt, maakte ik een paar maanden geleden uit warme dikke joggingstof, dus die is niet geschikt voor de temperaturen die we op dit moment hebben...


Aangezien hij vandaag toch bij een vriendje ging spelen na school, had ik even de tijd om wat verandering aan te brengen in het wel erg geringe aantal joggingbroeken dat onze kleine man bezit;-)

Ik had inmiddels al een paar lappen mooie dunne, soepele french terry in de kast liggen voor zowel lange als korte (sport) broeken. Vanmorgen koos ik de olijf kleurige lap uit mét bijpassende boordstof. Het patroon is de Domi sweatpants van sofilantjes. Ik maakte een versie zonder zakken, lekker snel om te maken;-)



Zo'n joggingbroek is zo'n makkelijk snel projectje, dat ik in één moeite door maar 2 exemplaren tegelijk maakte. Bij deze blauwe lap had ik geen bijpassende boordstof dus gebruikte ik dezelfde stof voor de boorden.




Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten