donderdag 30 mei 2019

Het zit al jaren in mijn hoofd...

Ik speel inmiddels al jaren met het idee om een blog te starten om al mijn creaties te laten zien. Zelfs over de naam was ik bijna 2 jaar geleden al aan het brainstormen met mijn lieve jeugd vriendin. Ik had zelf al een aantal ideeën, maar zíj kwam met "rachelicious" op de proppen. Die naam vond ik direct leuk😃!
Ik heb hem wel even bij google ingetypt om te kijken of het niet iets heel raars betekent en ik moest heel hard lachen toen ik las wat er onder rachelicious in het urban dictionary stond...

Ook heb ik toen al met pen op een stukje papier een logo getekend, gewoon wat nog even snel bij me opkwam toen ik al op het punt stond om de jongste uit school te halen




Maar ja, met mijn niet-bestaande wizzkid-skills wist ik niet eens waar ik zou moeten beginnen om van dit krabbeltje iets digitaals te maken..... Manlief is wel handig met computers maar hij is niet echt thuis in de teken programma's. 
Nu heb ik wel een lieve nicht die me beloofde om me ermee te helpen. Zij was echter op dat moment druk met het verbouwen van haar net nieuwe huis. En toen die verbouwing zo ongveer zijn einde naderde, gingen wij zelf verhuizen. Bovendien wonen mijn familie en ik ver bij elkaar vandaan, dus even een avondje samen achter de pc kruipen zit er niet in.
Tot ik een paar weken geleden bij haar logeerde. Toen kropen we achter de pc met deze resultaten:




De eerste voerden we gelijk in bij dutch label shop om er geweven labels van te laten maken.
De tweede wilde ik voor mijn blog gebruiken.

Vanaf nu zijn mijn creaties dus als volgt herkenbaar:



2 opmerkingen:

  1. Jeeeeeeeee!!!!!! Kan ik je eindelijk volgen :). Super toffe naam, sexy lady ;). En je logo vind ik nog toffer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, werd eindelijk wel eens een keer tijd hè.
      Dank je wel, was echt spannend om dat logo te laten maken, en ik was blij verrast toen mijn labels binnen waren, ik vind ze zo mooi geworden!

      Verwijderen