donderdag 14 januari 2021

Guitar hero



Soms kom ik eens een stofje tegen wat voor mij direct onlosmakelijk met een bepaald persoon te maken heeft... Zo kwam ik deze gitaren stof tegen bij Hip en Eigenwijs en mijn broer kwam gelijk in mijn gedachten. Hij bespeelt o.a. meerdere gitaren en heeft in verschillende bandjes gespeeld en gezongen. Muziek, maar voor mij met name gitaren, passen gewoon bij hem. Aangezien hij niet lang daarna jarig zou zijn, kon ik het niet laten het stofje te bestellen. Omdat het een verrassing moest zijn, vroeg ik mijn schoonzus in het geheim een goed passend shirt van broerlief op te meten (lengte, breedte, mouwlengte) en met die afmetingen tekende ik het patroon. Ik koos wederom het Billie shirt van Zonen09 en hoefde alleen de lengte iets in te korten.



Toen het shirt klaar was, pakte ik het in een leuk cadeau papiertje en stuurde ik het naar mijn schoonzus, zodat zij het op de dag zelf aan mijn broer kon geven. (Persoonlijk geven was geen optie met alle maatregelen).
Broerlief wilde gelukkig best nog even op de foto met zijn nieuwe shirt😀




Patroon: Bille shirt van Zonen 09 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten